Monday, April 27, 2015

Shahrizat Yakin Jentera Wanita Jalankan Tugas Yang Baik Membantu Kemenangan Di Dua PRK


Ketua Pergerakan Wanita UMNO Malaysia, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil berkata, beliau menaruh harapan yang tinggi terhadap jentera Wanita UMNO atau Jalinan BN.

Menurut Shahrizat, beliau berharap ahli-ahli Wanita UMNO yang turun berkempen di Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Permatang Pauh mahupun Rompin dapat melaksanakan tugas bertemu rakyat menjelaskan isu-isu berbangkit.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO itu turut meletakkan keyakinan yang tinggi kepada jentera Wanita (Jalinan Rakyat) menjalankan tugas dengan penuh amanah, intregriti dengan mengikut undang-undang dan peraturan dan mengikut arahan kepimpinan yang ditelah diamanahkan.

“Saya percaya bahawa jentera Jalinan Rakyat akan turun padang bertemu dengan rakyat untuk menjelaskan isu-isu yang berbangkit, mendekati hati para pengundi di kawasan ini.

“Nasihat saya pada jentera agar jalankan kerja dengan penuh yakin bahawa kita telah menampilkan calon yang terbaik di PRK Permatang Pauh dan Rompin dari sudut personaliti dan latar belakang akademik untuk membawa perkhidmatan kepada rakyat di kawasan masing-masing,” katanya yang dipetik dari portal UMNO Online.

Pada Jumaat, Naib Presiden UMNO yang juga Penyelaras PRK Permatang Pauh, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi melancarkan Majlis pelancaran jentera Wanita Barisan Nasional (BN ) yang dihadiri lebih 2000 ahli dari UMNO dan parti-parti komponen BN.

#PRKPermatangPauh #PRKRompin

0 comments:

Post a Comment